Ogłoszenia
Nabór kandydatów
Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o naborze kandydatów do pracy w Przykładowej Instytucji oraz o wynikach naboru.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
STANOWISKO SPECJALISTA DS. KADR
W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do II etapu naboru zostały zakwalifikowane następujące kandydatki spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
L.p. | Nazwisko i imię | Miejsce zamieszkania | Godzina rozmowy kwalifikacyjnej |
1. | Tetiuk Irena | Biały Kościół | 10:00 |
2. | Rychlica Wioletta | Strzelin | 10:30 |
3. | Porada Marlena | Strzelin | 11:00 |
4. | Zbrońska Anna | Gościęcice | 11:30 |
Rozmowa kwalifikacyjna z ww. kandydatkami odbędzie się w dniu 23 grudnia 2022r. w Zespole Oświaty Gminnej w Strzelinie.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Agata Bartulica
- Wytworzony przez: Agata Bartulica (Dyrektor)
- Nadrzędna kategoria: Praca w Przykładowej Instytucji
- Kategoria: Nabór kandydatów
- Odsłony: 235
Ogłoszenie
Dyrektor Zespołu Oświaty Gminnej w Strzelinie ogłasza nabór na stanowisko specjalisty ds. kadr
Nazwa i adres jednostki: Zespół Oświaty Gminnej w Strzelinie, ul. Ząbkowicka 11A, 57-100 Strzelin
Określenie stanowiska: specjalista ds. kadr
Wymiar etatu: 1/2 etatu Liczba stanowisk: 3
Wymiar etatu: 1/4 etatu Liczba stanowisk: 1
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe lub średnie – preferowana administracja lub kierunek ekonomiczny;
- doświadczenie zawodowe w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku;
- dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, Karta Nauczyciela, Ustawa o systemie oświaty, ustawa o Systemie Informacji Oświatowej, ZFŚS;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym znajomość programów WORD I EXCEL;
- samodzielność przy wykonywaniu zadań;
- umiejętność dobrej organizacji pracy;
- sumienność i dokładność;
- komunikatywność, dyspozycyjność, terminowość, odpowiedzialność, zaangażowanie.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalista ds. kadr:
- kompleksowe prowadzenie spraw kadrowych i teczek osobowych pracowników szkoły;
- przygotowanie od strony formalno – prawnej dokumentów dot. zatrudnienia pracowników;
- wydawanie świadectw pracy;
- prowadzenie spraw związanych z ewidencją czasu pracy;
- prowadzenie ewidencji urlopów pracowników szkoły;
- prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i innych dowodów nieobecności w pracy;
- sporządzenie wniosków w związku z przejściem pracownika na emeryturę;
- przygotowanie dokumentów niezbędnych do naliczania wynagrodzeń pracownikom zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- prowadzenie dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli;
- ochrona danych osobowych pracowników
- kierowanie i kontrolowanie terminowości wykonywania badan lekarskich;
- prowadzenie wymaganych prawem rejestrów i ksiąg;
- obsługa programu VULCAN KADRY.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej;
- kwestionariusz osobowy;
- kserokopie świadectw pracy, o ile wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie(dyplom, świadectwo ukończenia szkoły);
- aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy albo oświadczenie, że stan zdrowia umożliwia zajmowanie stanowiska;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pisemne oświadczenie kandydata:
- o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych;
- Klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz.U.E.L nr 119, str. 1) na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia, opatrzona datą i własnoręcznym podpisem;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- praca w pozycji siedzącej;
- zatrudnienie w wymiarze ½ etatu lub 1/4 etatu.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
- Zgodnie z przepisem art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych informuję, że w miesiącu maju 2021r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty można przesyłać pocztą na adres: Zespół Oświaty Gminnej w Strzelinie, 57-100 Strzelin, ul. Ząbkowicka 11a lub składać osobiście w sekretariacie Zespołu Oświaty Gminnej w Strzelinie, w zamkniętej kopercie od poniedziałku do czwartku w godzinach 7:00 do 15:30, piątek od 7:00 do 13:00. Oferty przesyłane pocztą albo składane osobiście w Zespole Oświaty Gminnej muszą zawierać na kopercie dopisek: ”OFERTA - specjalista ds. kadr" . O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Zespołu Oświaty Gminnej w Strzelinie. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Termin składania dokumentów upływa 21 grudnia 2022 r.
Niespełnienie któregokolwiek z wymagań formalnych spowoduje odrzucenie oferty na etapie oceny wstępnej. O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni odrębnie(telefonicznie lub pisemnie). Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.zog.edu.pl.
Dyrektor Zespołu Oświaty Gminnej w Strzelinie
Agata Bartulica
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Agata Bartulica
- Wytworzony przez: Agata Bartulica (Dyrektor)
- Nadrzędna kategoria: Praca w Przykładowej Instytucji
- Kategoria: Nabór kandydatów
- Odsłony: 243
Informacja o wynikach naboru:
STANOWISKO DS. KADR I WYNAGRODZEŃ
W wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani
Dorota Makuch
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Dorota Makuch wykazała się dobrą znajomością zagadnień określonych w ogłoszeniu o naborze, przypisanych do ww. stanowiska pracy, co pozwoli na prawidłowe wykonywanie zadań.
DYREKTOR ZESPOŁU OŚWIATY GMINNEJ
AGATA BARTULICA
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Agata Bartulica
- Wytworzony przez: Agata Bartulica (Dyrektor)
- Nadrzędna kategoria: Praca w Przykładowej Instytucji
- Kategoria: Nabór kandydatów
- Odsłony: 427
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
STANOWISKO SPECJALISTA DS. KADR I WYNAGRODZEŃ
W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do II etapu naboru została zakwalifikowana następująca kandydatka spełniająca wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
L.p. | Nazwisko i imię | Miejsce zamieszkania |
1. | Makuch Dorota | Wrocław |
Rozmowa kwalifikacyjna z ww. kandydatką odbędzie się w dniu 25 czerwca 2021r. o godz. 10.00 w Zespole Oświaty Gminnej w Strzelinie.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Agata Bartulica
- Wytworzony przez: Agata Bartulica (Dyrektor)
- Nadrzędna kategoria: Praca w Przykładowej Instytucji
- Kategoria: Nabór kandydatów
- Odsłony: 415
Ogłoszenie
Dyrektor Zespołu Oświaty Gminnej w Strzelinie ogłasza nabór na stanowisko specjalisty ds. kadr i wynagrodzeń
Nazwa i adres jednostki: Zespół Oświaty Gminnej w Strzelinie, ul. Ząbkowicka 11A, 57-100 Strzelin
Określenie stanowiska: specjalista ds. kadr i wynagrodzeń
Wymiar etatu: 1/2 etatu
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe lub średnie – preferowana administracja lub kierunek ekonomiczny;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego.
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym znajomość programów WORD I EXCEL;
- samodzielność przy wykonywaniu zadań;
- umiejętność dobrej organizacji pracy;
- sumienność i dokładność;
- komunikatywność, dyspozycyjność, terminowość, odpowiedzialność, zaangażowanie.
- Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy ( prowadzenie akt osobowych pracowników ZOG, przygotowywanie i uaktualnianie regulaminów wymaganych przepisami prawa, opracowywanie sprawozdań do GUS);
- znajomość przepisów zakładowego funduszu świadczeń socjalnych (opracowywanie regulaminu zfśs, rocznych planów zfśs i coroczne ich uaktualnianie);
- znajomość przepisów z zakresu prawa oświatowego (Karta Nauczyciela, Ustawa o systemie oświaty, ustawa o Systemie Informacji Oświatowej);
- obsługa programu VULCAN PŁACE, programu PŁATNIK, programu SIO.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej;
- kwestionariusz osobowy;
- kserokopie świadectw pracy, o ile wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie(dyplom, świadectwo ukończenia szkoły);
- aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy albo oświadczenie, że stan zdrowia umożliwia zajmowanie stanowiska;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pisemne oświadczenie kandydata:
- o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- praca w pozycji siedzącej;
- zatrudnienie w wymiarze ½ etatu
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
- Zgodnie z przepisem art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych informuję, że w miesiącu maju 2021r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty można przesyłać pocztą na adres: Zespół Oświaty Gminnej w Strzelinie, 57-100 Strzelin, ul. Ząbkowicka 11a lub składać osobiście w sekretariacie Zespołu Oświaty Gminnej w Strzelinie, w zamkniętej kopercie od poniedziałku do czwartku w godzinach 7:00 do 15:30, piątek od 7:00 do 13:00. Oferty przesyłane pocztą albo składane osobiście w Zespole Oświaty Gminnej muszą zawierać na kopercie dopisek: ”OFERTA - stanowisko ds. kadr i wynagrodzeń”. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Zespołu Oświaty Gminnej w Strzelinie. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Termin składania dokumentów upływa 21 czerwca 2021 r.
Niespełnienie któregokolwiek z wymagań formalnych spowoduje odrzucenie oferty na etapie oceny wstępnej. O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni odrębnie(telefonicznie lub pisemnie). Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.zog.edu.pl.
Dyrektor Zespołu Oświaty Gminnej w Strzelinie
Agata Bartulica
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Agata Bartulica
- Wytworzony przez: Agata Bartulica (Dyrektor)
- Nadrzędna kategoria: Praca w Przykładowej Instytucji
- Kategoria: Nabór kandydatów
- Odsłony: 644
OGŁOSZENIE O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO
KSIĘGOWY
w Samorządowej Szkole Muzycznej I st.
w Strzelinie
Po otrzymaniu zgłoszeń na wyżej wymienione stanowisko komisja w składzie:
Karolina Kotwasińska
Łukasz Figiel
dokonała analizy zgłoszeń pod względem formalnym i zdecydowała o przejściu do kolejnego etapu rekrutacji następujących kandydatów:
L.p. | Imię i nazwisko | Miejsce zamieszkania |
1. | Agnieszka Berlikowska | Strzelin |
2. | Ewa Drozd-Świtoń | Brzeg |
3. | Jerzy Gardynik | Oława |
4. | Teresa Walukiewicz | Strzelin |
5. | Anna Zańko | Strzelin |
W dn. 19.11.2020 r. w wyniku zakończenia procedury dotyczącej naboru na w/w stanowisko wybrana została Pani Teresa Walukiewicz zamieszkała w Strzelinie.
UZASADNIENIE
Według komisji Pani Teresa Walukiewicz wykazała się odpowiednią wiedzą, umiejętnościami oraz doświadczeniem co gwarantuje prawidłowe wykonywanie zadań przypisanych do w/w stanowiska.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Agata Bartulica
- Wytworzony przez: Karolina Kotwasińska (p.o. Dyrektor)
- Nadrzędna kategoria: Praca w Przykładowej Instytucji
- Kategoria: Nabór kandydatów
- Odsłony: 448