Nabór kandydatów

Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o naborze kandydatów do pracy w Przykładowej Instytucji oraz o wynikach naboru.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne

STANOWISKO SPECJALISTA DS. KADR

 

W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do II etapu naboru zostały zakwalifikowane następujące kandydatki spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

L.p. Nazwisko i imię Miejsce zamieszkania Godzina rozmowy kwalifikacyjnej
1. Tetiuk Irena Biały Kościół 10:00
2. Rychlica Wioletta Strzelin 10:30
3. Porada Marlena Strzelin 11:00
4. Zbrońska Anna Gościęcice 11:30

Rozmowa kwalifikacyjna z ww. kandydatkami odbędzie się w dniu 23 grudnia 2022r. w Zespole Oświaty Gminnej w Strzelinie.

Ogłoszenie

Dyrektor Zespołu Oświaty Gminnej w Strzelinie ogłasza nabór na stanowisko specjalisty ds. kadr

Nazwa i adres jednostki: Zespół Oświaty Gminnej w Strzelinie, ul. Ząbkowicka 11A, 57-100 Strzelin

Określenie stanowiska: specjalista ds. kadr

Wymiar etatu: 1/etatu Liczba stanowisk: 3

Wymiar etatu: 1/4 etatu Liczba stanowisk: 1

  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie wyższe lub średnie – preferowana administracja lub kierunek ekonomiczny;
    2. doświadczenie zawodowe w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku;
    3. dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, Karta Nauczyciela, Ustawa o systemie oświaty, ustawa o Systemie Informacji Oświatowej, ZFŚS;
    4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    5. obywatelstwo polskie;
    6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    7. znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego;
    8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym znajomość programów WORD I EXCEL;
    2. samodzielność przy wykonywaniu zadań;
    3. umiejętność dobrej organizacji pracy;
    4. sumienność i dokładność;
    5. komunikatywność, dyspozycyjność, terminowość, odpowiedzialność, zaangażowanie.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalista ds. kadr:
    1. kompleksowe prowadzenie spraw kadrowych i teczek osobowych pracowników szkoły;
    2. przygotowanie od strony formalno – prawnej dokumentów dot. zatrudnienia pracowników;
    3. wydawanie świadectw pracy;
    4. prowadzenie spraw związanych z ewidencją czasu pracy;
    5. prowadzenie ewidencji urlopów pracowników szkoły;
    6. prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i innych dowodów nieobecności w pracy;
    7. sporządzenie wniosków w związku z przejściem pracownika na emeryturę;
    8. przygotowanie dokumentów niezbędnych do naliczania wynagrodzeń pracownikom zgodnie z obowiązującymi przepisami;
    9. prowadzenie dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli;
    10. ochrona danych osobowych pracowników
    11. kierowanie i kontrolowanie terminowości wykonywania badan lekarskich;
    12. prowadzenie wymaganych prawem rejestrów i ksiąg;
    13. obsługa programu VULCAN KADRY.
  4. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny;
    2. życiorys z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej;
    3. kwestionariusz osobowy;
    4. kserokopie świadectw pracy, o ile wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy;
    5. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie(dyplom, świadectwo ukończenia szkoły);
    6. aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy albo oświadczenie, że stan zdrowia umożliwia zajmowanie stanowiska;
    7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    8. pisemne oświadczenie kandydata:
      • o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
      • że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie     w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych;
    9. Klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji zgodnie  z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz.U.E.L nr 119, str. 1) na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia, opatrzona datą i własnoręcznym podpisem;
    10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    1. praca  przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
    2. praca w pozycji siedzącej;
    3. zatrudnienie w wymiarze ½ etatu lub 1/4 etatu.
  6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: 
    • Zgodnie z przepisem art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych informuję, że w miesiącu maju 2021r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
  7. Termin i miejsce składania dokumentów:
    • Dokumenty można przesyłać pocztą na adres: Zespół Oświaty Gminnej w Strzelinie, 57-100 Strzelin, ul. Ząbkowicka 11a lub składać osobiście w sekretariacie Zespołu Oświaty Gminnej w Strzelinie, w zamkniętej kopercie od poniedziałku do czwartku w godzinach 7:00 do 15:30, piątek od 7:00 do 13:00. Oferty przesyłane pocztą albo składane osobiście w Zespole Oświaty Gminnej muszą zawierać na kopercie dopisek: ”OFERTA - specjalista ds. kadr" . O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Zespołu Oświaty Gminnej w Strzelinie. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Termin składania dokumentów upływa 21 grudnia 2022 r.

 

Niespełnienie któregokolwiek z wymagań formalnych spowoduje odrzucenie oferty na etapie oceny wstępnej. O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni odrębnie(telefonicznie lub pisemnie). Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.zog.edu.pl.

Dyrektor Zespołu Oświaty Gminnej w Strzelinie

Agata Bartulica

 

Informacja o wynikach naboru:

STANOWISKO DS. KADR I WYNAGRODZEŃ

W wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani

Dorota Makuch

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pani Dorota Makuch wykazała się dobrą znajomością zagadnień określonych w ogłoszeniu o naborze, przypisanych do ww. stanowiska pracy, co pozwoli na prawidłowe wykonywanie zadań.

DYREKTOR ZESPOŁU OŚWIATY GMINNEJ

AGATA BARTULICA

 

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne

STANOWISKO SPECJALISTA DS. KADR I WYNAGRODZEŃ

 

W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do II etapu naboru została zakwalifikowana następująca kandydatka spełniająca wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

L.p. Nazwisko i imię Miejsce zamieszkania
1. Makuch Dorota Wrocław

Rozmowa kwalifikacyjna z ww. kandydatką odbędzie się w dniu 25 czerwca 2021r. o godz. 10.00 w Zespole Oświaty Gminnej w Strzelinie.

Ogłoszenie

Dyrektor Zespołu Oświaty Gminnej w Strzelinie ogłasza nabór na stanowisko specjalisty ds. kadr i wynagrodzeń

Nazwa i adres jednostki: Zespół Oświaty Gminnej w Strzelinie, ul. Ząbkowicka 11A, 57-100 Strzelin

Określenie stanowiska: specjalista ds. kadr i wynagrodzeń

Wymiar etatu: 1/etatu

  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie wyższe lub średnie – preferowana administracja lub kierunek ekonomiczny;
    2. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku;
    3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    4. obywatelstwo polskie;
    5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    6. znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym znajomość programów WORD I EXCEL;
    2. samodzielność przy wykonywaniu zadań;
    3. umiejętność dobrej organizacji pracy;
    4. sumienność i dokładność;
    5. komunikatywność, dyspozycyjność, terminowość, odpowiedzialność, zaangażowanie.
  3. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
    1. znajomość przepisów z zakresu prawa pracy ( prowadzenie akt osobowych pracowników ZOG, przygotowywanie i uaktualnianie regulaminów wymaganych przepisami prawa, opracowywanie sprawozdań do GUS);
    2. znajomość przepisów zakładowego funduszu świadczeń socjalnych (opracowywanie regulaminu zfśs, rocznych planów zfśs i coroczne ich uaktualnianie);
    3. znajomość przepisów z zakresu prawa oświatowego (Karta Nauczyciela, Ustawa o systemie oświaty, ustawa o Systemie Informacji Oświatowej);
    4. obsługa programu  VULCAN PŁACE, programu PŁATNIK, programu  SIO.
  4. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny;
    2. życiorys z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej;
    3. kwestionariusz osobowy;
    4. kserokopie świadectw pracy, o ile wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy;
    5. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie(dyplom, świadectwo ukończenia szkoły);
    6. aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy albo oświadczenie, że stan zdrowia umożliwia zajmowanie stanowiska;
    7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    8. pisemne oświadczenie kandydata:
      • o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
      • że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie     w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
    9. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    1. praca  przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
    2. praca w pozycji siedzącej;
    3. zatrudnienie w wymiarze ½ etatu
  6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: 
    • Zgodnie z przepisem art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych informuję, że w miesiącu maju 2021r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
  7. Termin i miejsce składania dokumentów:
    • Dokumenty można przesyłać pocztą na adres: Zespół Oświaty Gminnej w Strzelinie, 57-100 Strzelin, ul. Ząbkowicka 11a lub składać osobiście w sekretariacie Zespołu Oświaty Gminnej w Strzelinie, w zamkniętej kopercie od poniedziałku do czwartku w godzinach 7:00 do 15:30, piątek od 7:00 do 13:00. Oferty przesyłane pocztą albo składane osobiście w Zespole Oświaty Gminnej muszą zawierać na kopercie dopisek: ”OFERTA - stanowisko ds. kadr i wynagrodzeń”. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Zespołu Oświaty Gminnej w Strzelinie. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Termin składania dokumentów upływa 21 czerwca 2021 r.

 

Niespełnienie któregokolwiek z wymagań formalnych spowoduje odrzucenie oferty na etapie oceny wstępnej. O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni odrębnie(telefonicznie lub pisemnie). Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.zog.edu.pl.

Dyrektor Zespołu Oświaty Gminnej w Strzelinie

Agata Bartulica

 

 

 

OGŁOSZENIE O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO

KSIĘGOWY

w Samorządowej Szkole Muzycznej I st.

w Strzelinie

 

Po otrzymaniu zgłoszeń na wyżej wymienione stanowisko komisja w składzie:

Karolina Kotwasińska

Łukasz Figiel 

dokonała analizy zgłoszeń pod względem formalnym i zdecydowała o przejściu do kolejnego etapu rekrutacji następujących kandydatów:

 

L.p. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Agnieszka Berlikowska Strzelin
2. Ewa Drozd-Świtoń Brzeg
3. Jerzy Gardynik Oława
4. Teresa Walukiewicz Strzelin
5. Anna Zańko Strzelin

 

W dn. 19.11.2020 r. w wyniku zakończenia procedury dotyczącej naboru na w/w stanowisko wybrana została Pani Teresa Walukiewicz zamieszkała w Strzelinie.

 

UZASADNIENIE

Według komisji Pani Teresa Walukiewicz wykazała się odpowiednią wiedzą, umiejętnościami oraz doświadczeniem co gwarantuje prawidłowe wykonywanie zadań przypisanych do w/w stanowiska.